Rólunk

Rólunk

1872

a koncessziós szerződés megkötése vasútvonal építésére Győrtől Sopronon át az akkori államhatárig, Ebenfurtig

1921

trianoni békeszerződés – két részre szakadt a vonal, de az üzemvitel egységes maradt

1972

vámraktár építése Sopronban

1978

vámszabadterület és konténertermináli szolgáltatások

1979

a terminál bővítése, logisztikai központtá alakítása

1994-97

északi-kikőtői konténervonat-projektek indulása (HHCE, RHCE) majd ezek csatlakozásai Balkán irányba
(DCE, ETCE, EHCE) konvencionális Balkán irányvonatrendszerek indulása

2011

GYSEV CARGO és RAABERBAHN CARGO indulása

2013

soproni konténerterminálfejlesztési projekt

2014

első GYSEV CARGO mozdony üzembehelyezése, az Amber Rail csoport megalapítása

2015-16

3 db Vectron mozdonnyal bővül a vontató járműállomány

2017

9 db Vectron mozdonnyal bővül a vontató járműállomány

GYSEV cégcsoport
Vasúti infrastruktúra

Tulajdonosi struktúra

GYSEV cégcsoport
GYSEV hálózat 3 RNE folyosó mentén

Algeciras Almeria Linares Locra Cartagena Valencia Tarragona Barcelona Fiueres Portbou Perpignan Nimes Avignon Velence Lyon Ambérieu Novara Torino Tortona Venezia Padova Verona Ljubljana Trieste Zagreb Pragersko Győr Sopron Budapest Leopoldow Nyíregyháza Záhony Zilina Breclav Czechowice-Dziedzice Katowice Warsava Terespol Ceska Trebova Praha Miskolc Szolnok Arad Craiova Vidin Sofia Kulata Thessaloniki Athina Svilengrad Burgas Karnobat Ruse Bucuresti Constanta Braşov Wien Bratislava Milano Koper Rijeka Alessandria Lieida Zaragoza Madrid RFC6 Mediterranean RFC7 Orient RFC 11 Amber

GYSEV cégcsoport
Szervezeti felépítés

Szervezeti felépítés