Raktározási menedzsment folyamat fejlesztése a GYSEV CARGO számára Vissza

Raktározási menedzsment folyamat fejlesztése a GYSEV CARGO számára

A GYSEV CARGO a Régenst mint informatikai megoldásainak szállítóját bízta meg egy korszerű, felhasználóbarát és hatékony rendszer kiépítésével raktározási műveleteinek menedzselésére.

Kihívás 

A GYSEV CARGO vasúti szállítási szolgáltatásai mellett komplex logisztikai megoldásokat nyújt. A megnövekedett raktározási kereslet miatt 2010-ben egy új, 6600 m2-es raktár épült a soproni Logisztikai Szolgáltató Központban, és a megnövekedett tárolási adottság miatt hatékonyabb megoldásra volt szükség az árukészlet és a rakomány nyomonkövetésére, kezelésére és mozgatására. 

Megoldás 

Egy olyan kifinomult informatikai rendszert építettünk ki, amely automatizálja a raktározási folyamatokat. A logisztikai modulok integrálása egymással és a meglévő SAP keretekkel zökkenőmentesen megvalósult. 

Eredmény 

Az új informatikai rendszernek köszönhetően a GYSEV CARGO összetettebb és pontosabb raktározási szolgáltatást tud nyújtani ügyfeleinek. A cég a fejlettebb szolgáltatásoknak köszönhetően jobban meg tud felelni a vevői igények és követelmények, megőrizve a GYSEV CARGO státuszát mint kiváló logisztikai szolgáltató és raktározási cég. A rendszer vonalkódos nyomonkövetést és kezelést is magában foglal, így valamennyi raktárba beérkező és kimenő cikk valós időben látható, amely pontosabb információkat biztosít a raktárkészletről a GYSEV CARGO számára, valamint részletesebb tájékoztatást és számlázást nyújt ügyfelei számára.